Kubki reklamowe z nadrukiem bezpośrednim – co to takiego?

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Kubki są jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych, po które sięgają zarówno małe firmy, jak i korporacje o międzynarodowym zasięgu. Produkty tego typu różnić mogą się od siebie materiałem wykonania, pojemnością, kolorystyką czy ceną. Korzystać można z nich zarówno w biurze, jak i w domu. Stanowią one świetny pomysł na prezent dla klientów z okazji urodzin firmy czy poszerzenie jej asortymentu o nowe produkty i usługi. Nic nie stoi także na przeszkodzie, aby umieścić je w firmowej kuchni, dzięki czemu każdego dnia korzystać będą mogli z nich zarówno pracownicy, jak i osoby odwiedzające siedzibę przedsiębiorstwa.Kubki reklamowe zdobione mogą być z wykorzystaniem różnego rodzaju metod. Jedną z nich jest nadruk bezpośredni. To niezwykle zautomatyzowana metoda zdobienia ceramiki reklamowej. W przeciwieństwie do innych technik, między innymi kalkomanii ceramicznej, proces nanoszenia nadruku nie wymaga tutaj dodatkowego nośnika takiego, jak chociażby kalka. Drukowanie odbywa się tutaj bezpośrednio na powierzchni ceramiki, co przyczynia się do obniżenia kosztów zdobienia. Nadruki wypalane są tu w temperaturze na poziomie 800 stopni Celsjusza, co zapewnia odporność grafiki na zmywanie w zmywarkach. Technika ta doskonale sprawdza się w przypadku nadruków w pełnych kolorach.

Tego typu kubki reklamowe nie są oczywiście pozbawione wad. Zalicza się do nich między innymi możliwość wykonania nadruku wyłącznie w pełnych kolorach, bez elementów rastrowych. Co więcej, nadruk może zostać umieszczony wyłącznie na zewnątrz produktu w ramach uprzednio wyznaczonej powierzchni nadruków. Maksymalna ilość kolorów wynosi w tym przypadku 6. Nie ma tutaj możliwość naniesienia jednolitego, jednobarwnego zdobienia na standardową powierzchnię nadruku. Minimalna grubość linii wynosi 0,2 milimetra w pozytywie i 0,4 milimetra w negatywie, a minimalna wielkość pisma – 0,2 milimetra w pozytywie i 0,4 milimetra w negatywie.

kubki reklamowe pokryte mogą być różnego rodzaju nadrukami uwzględniającymi logo marki, jej slogan reklamowy czy adres witryny internetowej.